POGOJI POSLOVANJA
SPLETNE TRGOVINE WWW.NEGA-OBRAZA.SI
SPREJETI S STRANI REVITA CARE, ELDINA KERT s.p.
PODATKI O PODJETJU
Ime podjetja: REVITA CARE, trženje izdelkov za lepoto in dobro počutje v udobju doma,
Eldina Kert s.p.
Naslov podjetja: Regentova ulica 4, 2000 Maribor
Davčni zavezanec: NE (atipični davčni zavezanec)
Davčna št.: 40295052
Matična št.: 9533869000
Vpis subjekta: št. sklepa :316-07-08091-0223/2, AJPES, izpostava Maribor, dne 1.12.2023
Telefon: 040 879 155
Email: info@nega-obraza.si
SPLOŠNE DOLOČBE POGOJEV POSLOVANJA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.nega-obraza.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje ter upoštevaje veljavno zakonodajo o varstvu osebnih podatkov.
Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti ponudnika in uporabnikov oz. kupcev spletne strani. Ti splošni pogoji poslovanja so zavezujoči za uporabnika že ob obisku spletne strani.
Svetujemo, da se s splošnimi pogoji poslovanja dodobra seznanite, saj se šteje, da ste ob vsakem nakupu seznanjeni s celotnimi pogoji poslovanja in ste v te pogoje poslovanja privolili brez omejitev. Pred zaključkom nakupa je potrebna izrecna privolitev v te pogoje poslovanja.
Podjetje REVITA CARE, trženje izdelkov za lepoto in dobro počutje v udobju doma, Eldina Kert s.p. (v nadaljevanju ponudnik) si pridržuje pravico do posodobitev, sprememb ali zamenjave predmetnih pogojev poslovanja.
BLAGO, KI JE NA VOLJO V SPLETNI TRGOVINI
Blago in storitve, ki so na voljo v spletni trgovini www.nega-obraza.si, kot predmet nakupa so podrobno opisani na spletni strani www.nega-obraza.si pod zavihkom »Več o izdelku«, vključno s trenutno veljavnimi cenami blaga, ki so prikazane v evrih.
Za vsa naročila veljajo trenutne objavljene cene. Pri nakupu bo upoštevana cena, ki velja ob potrdilu plačila.
Trenutno veljavne cene lahko ponudnik spreminja brez predhodnega obvestila. Ob spremembi cene bo ponudnik dodatno, poleg veljavne cene, objavil tudi najnižjo ceno v preteklih 30 dneh.
Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli preneha z izvajanjem prodaje blaga brez predhodne najave.
Ponudnik ne shranjuje vsebine besedil sklenjenih pogodb zato ta besedila uporabnikom niso dostopna.
NAROČILO BLAGA V SPLETNI TRGOVINI
Uporabnikom se ni potrebno registrirati za oddajo naročila. Željeno blago ali storitve uporabnik doda v košarico, nadalje pa uporabnik zaključi z naročilom s klikom na gumb »Pojdite na zaključek nakupa«, kjer vnese potrebne osebne podatke ter podatke za dostavo in izbere način plačila.
Uporabnik bo prejel potrdilo o naročilu takoj ko bo ponudnik prejel naročilo. Prodajna pogodba med uporabnikom in ponudnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo uporabnika. Vsa podana naročila morajo vsebovati uporabnikove osnovne podatke: ime in priimek, e-mail naslov, telefonsko številko, naslov za dostavo (ulica s hišno številko, kraj s poštno številko in navedba države). Izpolnjeni podatki ponudniku omogočajo, da zagotovi nemoten proces končne izvedbe kupčevega naročila, in ga lahko obvesti o morebitnih spremembah ob naročilu.
NAROČILO BLAGA PREKO TELEFONSKEGA KLICA
Ponudnik omogoča tudi nakup blaga na daljavo preko telefonske prodaje v skladu s temi pogoji. Ob telefonski komunikaciji ponudnik naročnika opozori na veljavnost teh splošnih pogojev ter mu omogoči neomejen dostop do splošnih pogojev.
Če se kupec odloči oddati naročilo na podlagi telefonskega klica to stori tako, da v pogovoru z agentom na telefonski številki 040 879 155 nedvomno izrazi svojo voljo skleniti pravni posel. Za naročilo mora kupec posredovati svoje ime, priimek, naslov, e-mail in druge podatke, ki jih določi in potrebuje ponudnik.
Po oddanem naročilu bo kupec prejel račun, ki ga poravna z neposredno bančno transakcijo. S tem, ko kupec plača predračun se šteje, da je pogodba sklenjena.
Naročilo bo dostavljeno na naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila.
Pošiljanje in DOSTAVA
Spletna trgovina www.nega-obraza.si ima sedež v Sloveniji (EU) in dostavlja naročila samo na naslove v državi, kjer je sedež podjetja (Slovenija).
Pošiljke v Sloveniji so dostavljene predvidoma v 2-3 dneh. Vse pošiljke prevzame in dostavlja Pošta Slovenije. Strošek pošiljanja krije ponudnik in je za kupca povsem brezplačen. Ponudnik odda pošiljko, ko prejme kupnino po neposredni bančni transakciji.
Upoštevajte, da ne pošiljamo naročil v dostavo v poštne predale (poštno ležeče), v recepcije hotelov in podobno, ker skušamo zagotoviti dostavo naročil na domač naslov preko dostavnih služb, ki vas kontaktirajo pred prevzemom vašega naročila.
Ponudnik ni odgovoren za potencialne zamude pri pošiljanju, ki so povzročene s strani dostavne službe ali nepredvidljivih okoliščin ali okoliščin, ki jih ni bilo možno preprečiti.
Ponudnik lahko po svoji presoji izbere drugo dostavno službo če oceni, da bo s tem naročilo izvedeno učinkoviteje.
PLAČILO
Za vsa naročila je možnost plačila z neposredno bančno transakcijo. V tem primeru bo naročilo oddano na pošto takoj, ko ponudnik zabeleži prejem kupnine. Plačilo je možno tudi z plačilom preko ponudnika PayPal.
Kupec ima tudi možnost izbire plačila po povzetju.
KUPONI ZA POPUST
Ob naročilu lahko kupec vnese promocijski kupon, zaradi katerega se zniža vrednost artikla in s tem tudi skupna vrednost naročila.
Kuponi za popust se ne seštevajo zato lahko pri posameznemu naročilu uporabite samo en veljaven kupon.
JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA IN STORITEV
Kupec, ki je potrošnik, lahko pri ponudniku uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če so izpolnjeni pogoji, določeni v ZVPot-1.
Kupec uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost blaga, če o neskladnosti obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Ponudnik je odgovoren za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in se pokaže v dveh letih po dobavi blaga. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati neskladnost in ponudniku omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti kopijo računa. Obvestilo o neskladnosti lahko kupec sporoči na e-mail naslov: info@nega-obraza.si.
Kupec lahko od ponudnika zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je ponudnika obvestil o neskladnosti, ki ne sme biti daljši od 30 dni, brezplačno odpravi neskladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upošteva zlasti narava blaga in namen, za katerega naročnik potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni. Ponudnik bo kupca obvestil o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.
Kupec, ki je pravilno obvestil ponudnika o neskladnosti, je upravičen, da po sledečem vrstnem redu:
- zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Če je obstoj neskladnosti na blagu sporen, bo ponudnik o tem kupca obvestil najkasneje v roku 8 dni.
VRAČILO BLAGA, REKLAMACIJE IN ODSTOP OD POGODBE
Vračila naročenega blaga
Vso naročeno blago oziroma izdelki v spletni trgovini www.nega-obraza.si so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani v nepoškodovanem stanju. Prejeto blago preglejte takoj in nas nemudoma obvestite o morebitnih napakah na blagu.
Kupci imajo pravico do vračila naročenega blaga brez navajanja razloga, vendar skladno z naslednjimi določbami.
Kupec je dolžan podati odstopno izjavo ponudniku najkasneje v 14-dneh od dneva dostave naročila.
Stroški, ki nastanejo pri vračilu blaga, so breme kupca. Naročeno blago mora biti vrnjeno nazaj na sedež ponudnika v roku 30 dni od dostave blaga.
Vrnjeni izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani embalaži. V kolikor so vrnjeni izdelki uporabljeni, poškodovani, brez originalne embalaže, si ponudnik pridržuje pravico do znižanja vračila kupnine v višini stroškov, ki ponudniku nastanejo zaradi poškodovanega izdelka, uporabljenega izdelka ali poškodovane originalne embalaže.
Reklamacije niso možne brez priložene kopije računa.
Vračilo kupnine je možno šele, ko je blago vrnjeno k ponudniku.
Z izpolnjenimi naštetimi pogoji se ponudnik zavezuje k vrnitvi celotne kupnine najkasneje v roku 14-ih dni od prejema obvestila potrošnika o odstopu, pod pogojem, da je blago že vrnjeno na sedež ponudnika in upoštevaje ostale prej opisane pogoje.
Navedene določbe veljajo v zvezi s pravico do odstopa od pogodbe glede nakupa blaga, v kolikor je kupec potrošnik.
ODGOVORNOST
Ponudnik ni odgovorno za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oziroma infrastrukture, ki jo uporablja spletna trgovina www.nega-obraza.si (npr. izpad delovanja medmrežja).
pritožbe in spori
Predmetni pogoji poslovanja in vsakršni ločeni dogovori v katerih ponudnik nastopa kot ponudnik storitev in blaga se presojajo po pravu Republike Slovenije.
Ponudnik si prizadeva k rešitvi potencialnih pritožb uporabnikov. Uporabniki lahko pošljejo pritožbe na e-mail naslov: info@nega-obraza.si.
Pondunik upoštevaje zakonske normative, ne priznava nikakršnega izvjalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Pondunik ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Tovrstna ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pogoji veljajo od 24. 3. 2025.